läget

Postat den: 2013-09-19 @ 23:34:58 | Vardag | Kommentarer (0)

Igår så var jag i Eskilstuna hela dagen, finns inget att berätta om det! Red Zuri när jag kom hem i lilla paddocken, Linnea var med. Hon vart riktigt avslappnad i skritten och traven innan skritt pausen då tappade hon allt. Vi flyttade även ut bakdelen lite, hon hade inte lärt sig det ännu så Linnea gick bredvid med spöet i handen och gav extra tryck för att hon skulle förstå mina hjälper.
 
Idag har vi haft KTC-dag i skolan, sukt tråkigt!! Red ut en sväng på Zuri idag, hon var pigg och glad. Har även hunnit gymma i 50min, så skönt. Amanda kom förbi nu på kvällskvisten och gav mig min försenade födelsedagspresent, jag fick en hjärt berlock med texten "Diabolo" inristat till mitt thomas sabo armband som var handgjort. Började gråta så fort jag fick det, så himla fint! 
 
Har även updaterat min iphone till ISO 7, verkar sjukt bra! PUSS.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan