Zelda💗

Postat den: 2013-09-20 @ 22:06:44 | Vardag | Kommentarer (0)

Var pÄ djurmagazinet och köpte mat till Zelda. Fick Àven med mig ett nytt koppel och lite godis med hem till henne!

Red Zuri direkt efter skolan, vart lite dressyr istĂ€llet sĂ„ tar markarbetet imorgon istĂ€llet. Ökade och minskade volter, gjorde avbrott, ökade och kortade henne i alla gĂ„ngarter. Hon vart riktigt lösgjord och det mĂ„ vara mitt bĂ€sta dressyr pass pĂ„ henne!

Min farbror fyllde 39Är idag sÄ jag och pappa har varit och firat honom, fick smörgÄstÄrta och tÄrta GOTT!


Min fina lilla Zelda💗


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag Àr gÀrna med i bloggtÀvlingar
- Elaka kommentarer kan ni hÄlla för er sjÀlva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan