banchef, var min utnämning idag tydligen

Postat den: 2014-02-16 @ 21:25:11 | Vardag | Kommentarer (1)

Heeeeeeellu!
 
Idag så vaknade jag vid 8.10 vilket var försent.. Så det var bara att kasta sig iväg till stallet, tydligen så hade jag blivit banchef. Jag trodde att de skojade med mig igår när de sa det, men jag hade Jossan som jag delade den tunga uppgiften med. Tyckte att dagen flöt på rätt bra, dock kunde ombygnationerna av banan gått betydligt fortare!
 
Efter ännu en lång dag på banan med mycket att tänka på och göra hela dagen så är jag helt slut! Siri som jag köpte Dippe av och var med ner till Falsterbo förra året var här i Katrineholm och tävlade. Var superkul att träffa henne igen, även om jag inte hann prata så mycket med henne. Hade så mycket att fixa iövrigt på tävlingen så det fanns inte mycket tid för strö prat, tyvärr!
 
Fixade iordningar allt till Bob efter tävlingar när hindrerna var bortplockade, hoppade sedan upp på en tjej i stallets häst som har varit lite ojämn och hon ville se honom från marken. Lille bobben fick på sig ett mystäcke och sedan begav vi oss ut i skogen i en timme med sällskap utav en i stallet. Vart en mysig uteritt i alla gångarter!
 
Var även och jobbade innan jag fick komma hem och äta och ta kväll. En produktiv dag kan man lätt säga!!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Verkligen synd att vi inte hann prata mer, men får verkligen ta och ses snarast ❤️ Längtar redan efter dig <3

2014-02-18 @ 22:24:16
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan