checkat tdb

Postat den: 2014-02-23 @ 00:37:51 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Har just beställt licens för både mig och Bob samt kollat igenom lite tävlingar som skulle vara kul att åka på! Har även tittat klar på 90210, OMG vad ska jag göra nu!? Har liksom varit beroende av den serien och nu är den slut. Sad but true. Måste ta och hitta någon ny jag kan försvinna in i, några tips?
 
Idag så hade jag en ridlektion till ett barnkalas. Var som en förvirrad anka ibörjan men när väl alla satt på hästarn och alla hade ledare då kunde jag äntligen slappna av och göra vad jag verkligen skulle göra. Tycker att det gick bra fakiskt hade lite slalom, labyrint och när man flyttar ett föremål från ena hinderstödet till andra. Hoppas alla barn uppskattade min lilla lektion!
 
Skrittade ut på Bob en sväng med tre andra tjejer från vårat stall, vart lite trav också. Red barbacka, är så glad att jag har en snäll liten pålle! Alla andra hästarna fick ryck en gång och drog iväg medan jag satt på Bob och bara tittade på och skrattade för mig själv!
 
Imorgon så ska jag vara med på en pay and jump vi har på anläggningen. Ska hoppa 90-1m, så taggataggatagga!! Herregud senast jag tävlade eller överhuvudtaget ställde upp i en pay and jump var i Norrköping med Dippe när jag blev 5:e placerad, det var min sista tävling med honom. Saknar honom så sjukt mycket om han bara vore här så skulle mitt liv vara komplett!
 
          
         
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym jävel

The carrie diaries!!!!!!!!! bäst <3

2014-02-24 @ 10:46:52
URL: http://amandaadolfssons.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan