Clearound 90 och 100cm

Postat den: 2014-02-23 @ 22:31:00 | Träningar | Kommentarer (0)

Hejsanhoppsan!
 
Idag så hade vi clearound på trolldal och så klart så passade jag på att vara med som träning. Det var första banan jag hoppat på Bob. I 90cm så hoppade han till innan jag skulle rida mot fösta hindret och sen fick jag aldrig nått bra flyt, kom lite nära på vissa hindren och långt ifrån på ett. Tog mig igenom med ett pet. Sen i 1m hade jag lite mera klart hur jag borde ha gjort, hade ett mycket bättre flyt och gick nolla! Så fick en rosett, haha.
 
Räknade alla mina rosetter och kom fram till att jag har 37 stycken, har absolut inte tävlat mycket. Varken när jag var liten eller med Dippe. Annie var den jag tävlde mest med. Kommer upp hela ritten när jag fått videon men så länge får ni nöja er med ett klipp från instagram :)
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan