försjunken in i serie världen, men hallåj!

Postat den: 2014-02-22 @ 00:30:21 | Vardag | Kommentarer (1)

Har helt försjunkit mig in i serie träsket, snart har jag tittat klart på hela serien lite sorgligt faktiskt! Menmen slut pratat om det. Vaknade vid 12 idag och hann aldrig med min lilla morgon promenad som jag planerat, det regnade och var hemskt väder ute och jag kom upp för sent ur sängen hehe...
 
Direkt när jag kom till stallet skulle en tjej i stallet rida lite markarbete så jag joinade henne. Vi hade tre små hinder som stod på varsin sidan om medel linjen. Alltså såhär ↓
 
 
Vi började med att komma åt detta håll två gånger var, alltså de "stora svängarna". Han kändes riktigt bra båda gångerna, landade i rätt galopp hela tiden och hade ett bra flyt.
 
 
Sen körde vi de "korta svängarna" första gången gick katastrof så avbröt och började om på nytt. Då gick det så mycket bättre! 
 
Vi red ju denna övning för Stina när vi hade en helgkurs. Hon hade väldigt bra övningar med om jag håller på att fortsätter jobba med. Det är så nyttigt att rida mycket bom övningar så man har med sig dem till banhoppning och lite större hinder om ni fattar. Kommer säkert komma upp fler övningar från denna kurs här! ت
 
 
finaste lilla bobben

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Jasmine H

Veckans blogg vinnaren/arna har nu dragits var de du som van ett gästinlägg? De är bara att gå in & kolla :)

2014-02-22 @ 17:36:49
URL: http://nattstad.se/dalslandsryttaren
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan