första moppeturen iår

Postat den: 2014-02-17 @ 22:28:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Idag så vaknade jag av att min bror kom in till mig 9.30 och berättade att han skulle till spökbacekn, det känndes lite halvbra.. Men satte på 90210 och kollade på två avsnitt, innan jag pallrade mig upp ur sängen och åt frulle! Efter frukosten pluggade jag kemi, matte och fysik. Känner mig lite duktig men har en del plugg kvar som jag får ta och reda ut någonannan dag!
 
Vid klockan ett letade jag fram min moppehjälm och tog årets första åktur i den fina vår solen. Red Bob ett pass på lilla utebanan. Satte först på en snodd för att kunna fokusera på min ridning men han bara studsade, så tog av den. Han var rätt spänd ibörjan men islutet gick han riktigt bra och bärde upp sig i alla gångarter! Jönsson fottade och filmade lite ❉
 
Efter allt i stallet var fixat så körde vi (jag och jönssons) hem till de och fikade lite. De packade ihop sitt pick och pack så vi kunde köra vidare till mig för att sova här. Vi har käkat pizza, varit ute och sprungit, målat Idas naglar och spelat lite spel, hehe! 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan