haft riktigt mycket flyt idag

Postat den: 2014-02-25 @ 22:27:53 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Har haft ett sjukt bra flyt idag. Det började med att jag kom itid till skolan, var till och med där en kvart tidigare än  behövligt (körde mopp). Direkt när jag kom till stallet frågade två tjejer i stallet om jag ville hänka till en affär som hade halva priset på alla ridgrejer, så det var bara att hoppa in i bilen och köra. I affären kom jag i lagom tid till att hjälpa en i stallet som skulle köpa nytt bett och var inte riktigt säkert på vilket hon skulle ta. Stod även och pratade med min bästis när jag var liten hennes mormor. Köpte ett tredelat bett, häst godis, blue liniment och en tröja från mountin horse.
 
Red på en överpigg och ofokuserad ponny. Var på utebanan och det blåste rätt mycket så han var rädd för allt och kom inte till ro. När jag åkte hem skulle jag svänga förbi affären och köpa en grej i kassan och då står mamma där så kastade bara upp det på rullbandet och körde vidare hem för massa plugg!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Moa

aaahh du körde mopp !!

2014-02-26 @ 07:43:56
URL: http://moaeson.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan