I'm back for business

Postat den: 2014-02-19 @ 23:06:17 | Vardag | Kommentarer (0)

Hallåjsan! 

Igår så var jag och Jönsson ute och gick en morgon promenad i det halvt fina vädret. Vid två tog vi mopparna och körde till stallet! Jag red Bob i ridhuset med lite bommar på marken (kan lägga upp övningen någon dag). Han var jättefin igår!! Han kunde verkligen bära upp sig och höll både ett bra tempo och form. Bomövningen gick faktiskt bra, kom konstigt några gånger men de flesta gångerna kunde jag bara räta upp mig och han kom tillbaka.

På kvällen så drog jag hem till Kristin och var med ett fint gäng tjejer. Vi lagade tacos och satt snackade hela kvällen. Var hemma vid halv två och då kollade jag på serier, hehe! Är det sportlov så är det. 

Imorse så vaknade jag klockan 11 hade tänkt gått ut och gå, men det snöade så kännde inte riktigt för det då. Drog ivarjefall till stallet vid halv två. Red ut med två tjejer i stallet. Vi hade det mysigt i skogen och bobisen var pigg! 

Naprapaten kom ut till Bob och knackade på honom hoppas verkligen att det har hjälpt, men tror verkligen det! Kan skriva mer om det imorgon när jag kommit hem. Mamma kom och hämtade mig när naprapaten hade åkt och vi var ute och åt på kolgrillen, pizza så gott! Jönsson kom in precis nät vi hade beställt mat så vi fick sällskap trevligttrevligt!! Sen åkte jag och jobbade. Är i trollgrottan nu med lite bruds och äter naturgodis 😍👌 

Hörs imorgon, puss







Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan