måndag

Postat den: 2014-02-24 @ 23:15:39 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Första dagen i skolan efter lovet känns lite segt men bara 7 veckor kvar till påsklovet och sen är det massa lång helger. Så snart har jag gått klart hela första året på gymnasiet shit vad tiden går fort!! Känns som om jag har valt rätt linje för framtiden och att det bara är att satsa järnet nu.
 
Lilla bobben ska jag också satsa tillsammans med för att hitta varandra och bygga upp honom! Känns som detta år kanske kommer att ge mig lite tur orkar inte med mera otur.. Bobbisen fick en promenad i skogen med fint sällskap av Jönsson. 
 
Har sedan suttit hela kvällen framför plugg och har även sökt sommarjobb! Känner mig lite stolt över mig själv att jag tog aslet ur vagnen och gjorde nått vettigt för en gångs skull, haha.
  
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan