Mycket att göra är bara mitt förnamn

Postat den: 2014-02-26 @ 23:34:00 | Vardag | Kommentarer (1)

Hallåjsan bloggisen!

Har haft en riktig pluggardag i skolan två lektioner fysik, en kemi och en sam lektion. Satt även kvar efter skolan med två vänner och pluggade en extra timme kemi. Drog direkt till stallet för att rida ett markarbetes pass som gick bra. Hade Jöns som stod och skrek lite på mig så jag fick skärpa till mig, haha! Nej men de sista skutten gick riktigt bra. Hade två småhinder på en åttvolt med en bom innan, för att hitta rätt till hindret. Har också hunnit jobba i en timme och plugga matte, kemi och fysik hela kvällen. Snacka om produktiv dag!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Jasmine H

kicka gärna in på min blogg och varför inte anmäla dig till veckans blogg :)

2014-02-27 @ 15:18:28
URL: http://www.nattstad.se/dalslandsryttaren
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan