PLUGG

Postat den: 2014-02-28 @ 23:05:09 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Har sååå mycket plugg, så bloggen kommer i kläm. Då jag måste ta hand om min lilla ponny också. Har suttit 5 timmar framför plugg idag och imorgon blir det typ lika mycket till... Hatar livet på teknik för tillfället, men det var ju en plugg linje jag valde...
 
Igår tog pappa hand om Bob så jag kunde plugga innan vi skulle och fira min kusin som vart 11år. Idag så red jag över lite bommar, i slutet vart han fin och hade en bra frammåt bjudning. Banskissen ↓
 
 
Imorgon blire tidigt då jag har morgonen och tydligen måste ta den själv... Snälla föräldrar man har ibland alltså! Nejmen hästen är ju min så får stå mitt kast och vara en morgonpigg hästtjej, hehe. Nej, nu babblar jag så hejdå, puss!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan