stallet hela dagen lång..

Postat den: 2014-02-20 @ 22:50:32 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Ligger äntligen ny duschad och ner bäddad i sängen efter en lååååååång dag i stallet!! Gick upp klockan sju och fodrade hästarna, plockade iorning på alla mina saker och släppte sedan ut alla hästar. Har även skruvat ner min boxskylt (måste beställa en ny) och satt upp en ny foderstatus lapp som jag fick av Jönsson, tack!
 
Red Bob inne i ridhuset en kortis har ville inte alls gå fram för skänkeln ibörja och kickade och höll på. Men fick tillsist igenom det och han vart riktigt fin i slutet speciellt i traven när han började trycka ifrån mer och sätta under sig. Vart kvar i stallet till fyra då jag äntligen hittade någon som kunde köra hem mig, kunde inte dirket ta hem moppen.. haha! 
 
Hann bara titta på en serie och käka lite innan det var dax att åka till stallet igen *suck*. Vi hade stallmöte och sen hade vi kvällen, hela min dag förstördes hade tänkt gått och tränat, plugga och ta det chill men så vart det inte..
 
Hörs imorgon, puss
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan