Mitt 2013

Postat den: 2014-01-10 @ 23:08:21 | Vardag | Kommentarer (1)

januari:

- Var hos veterinären och kollade så Dippe var frisk från hans lilla hälta, vilket han var
- Hade dans på Safiren med skolan, var super kul!
 
feberuari:
 
- Trillade av när jag hoppade med Linnea Flod, min tredje av ramling på Dippe
- Var i spökbacken med KUSEN!
- Dippe fick en kotledsinfalamationoch halt hö fram
 
mars:

- Kurs i Strömsholm med ridskoleponyn Aussie
- Musikalfest med niorna
 
 
April
 
- Började rida Lussi
- Började gymma
- Coachat div 3 dressyr tjerna
- Började sätta igång Dippe
 
Maj
 
- Dippe vart 14 år
- Hade öppet hur på trolldal och Zelda var med som klappkanin
- Hopp tränade med Lussi för Daniel
 
Juni
 
- Simmade med ponnysarna
- Hoppade en cleround på Lussi 50+70 felfri i båda
- Zelda vart 5år
- Hälsade på Annie
- Var med på en bruksridning föreläsning
- Avslutningsfest för alla nior
- Släktträff
- Var med på en pay and jump med lussi i Sundbyholm 60+70 felfri i båda
 
Juli
 
- Var i Falsterbo med Siri (dippes förra ägare)
- Annie kom med sin nya ägare, hade en hopp träning och simmade med ponnysarna
- Var med kusen hos Jennika
 
Augusti
 
- Tävlade min fösta tävling med Diabolo på ett halvår: LD ett pet (slarv) LC nollnolla och kom på femte plats!
- Lussi såldes, så slutade rida henne
- Började jobba
- Köpte en MC
 
September
 
- Var med på en Daniel träning och ramlade av (2 september)
- 8 september lämnade Diabolo mig med ett stort tomrum, jag kommer föralltid att älska dig ♥
 
Oktober
 
- Vi hade "Kicki off" med bakfickan
- Vi häst tjejer hade en fest
- Slutade sucesivt rida Zuri denna månad
 
November

- Jag var i London en weekend och shoppade och kollade på en fotbollsmatch!
- 29 november hämtade vi hem Bob
 
December
 
- Köpte Bob
- Vi åker till ZANZIBAR!!! (Afrika)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: E.l.n.

Asmysig och fin design! Blogga nu då tönt :*

Svar: puss på dig med tönt, tänkte faktiskt göra det i detta nu :*
ericssonsaga.blogg.se

2014-02-10 @ 18:44:07
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan