Grattis Tantan

Postat den: 2014-06-11 @ 23:24:33 | Vardag | Kommentarer (0)

Idag fyller min fina lilla bror hela 15år! Det var inte länge sedan jag var 15 och just hade tagit moppekörkort och skulle börja 9:an, jag hade kvar Dippe och livet var så enkelt... Vi hade ivarjefall en del av släkten över här på mat och fika, som jag kommer kunna leva på i decennier. La kusinas körde knäckt vilket var skoj, speciellt när man vann YEAH! 

Bobben fick vila idag då han har fått jobbat på hårdare de senaste dagarna och snart blir det hård körning till helgens fälttävlan, dressyren måste trimmas ordentligt! Hoppas att Bob inte blir sådär spänd som sist, för då går det inte att göra nått. Har ju faktiskt tränat med lite staket och sådär, så hoppashoppashoppas. På fredag tränar jag för Karin och går igenom allt så det sitter!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan