Målat

Postat den: 2014-06-08 @ 23:49:50 | Vardag | Kommentarer (0)

Kommer knappt ihåg när jag inte hade nått att göra och bara ta det lungt. För mitt liv går i ett. Dock så gillar jag att alltid hålla igång, men har lie för mycket nu så hinner inte med att träna vilket jag saknar. Men snart är det sommarlov och då kan jag äntligen ta tag i träningen igen!

Var jobb dag i stallet så har tillbringat största delen av dagen där. Vi har målat om hela våran tävlingshinderpark. Så nu är den så färgglad och fin. Bobbisen red jag barbacka på vallen med Jönsson. Jobbade bara igenom honom lite lätt då det är träning imorgon igen för Johan, tror detta blir sista gången. Jobbade även idag, måste ju tjäna ihop lite pengar också.

På kvällskvisten har jag varit ute och övningskört, då vi skulle dumpa pappa ute i skogen. Vi svängde även förbi stallet och pussa Bob godnatt.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan