promenad, bil, båt och moped

Postat den: 2014-06-16 @ 23:01:51 | Vardag | Kommentarer (0)

 
Min dag började med en rejäl promenad tills jag fick syn på pappa med bilen så han fick skjutsa mig sista biten till Jönsson som hämtade mig med en mini gummibåt. Trodde vi skulle sjunka hela tiden, men vi tog oss över sjön!! Gjorde en kladdkaka och lagade mat tillsammans och hade det mys ett tag. Innan det bar av till stallet på moppe denna gång.
 
Vi var ute och gick med ponnysarna i skogen. Fixade även allt i stallet. Tror att jag kommer att bo ute i stallet nu denna vecka. Måste försöka få ordning på allt innan AW. Som det endast är några dagar kvar till nu TAGGA! Hade även ett stallmöte, så from. imorgon kommer Bob att gå ute natt om det funkar och han inte dör av trötthet eller liknande. Skulle vara skönt att kunna ha honom ute natt så han slipper värmen och alla flugor osv.
 
Imorgon så har jag morgonen i stallet så det blir en tidig morgon, godnatt!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan