Skolavslutning

Postat den: 2014-06-13 @ 12:24:22 | Vardag | Kommentarer (0)

Igår så slutade jag halv elva, vi tjejer i klassen drog hem till mig och fikade. Red även ett väldigt ba dressyrpass på Bob ute i värmen, han var mjuk och fin! Dock tog energin slut rätt fort då det var så varmt! Jag och mamma övningskörde till Flen. Svängde in på kvalité häst och hund och köpte ett par ridhandskar som ska släppa igenom sol och så är de super tunna perfekt nu till sommaren!

Idag så slutar jag skolan, sitter just nu på den så kallade "skolavslutningen" så snart är jag fri som en fågel. Har massa planer och jobb för i sommar så kommer knappt få sitta stilla en sekund!


Vi hade en kubbtävling idag som vi såklart vann💪

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan