Skyrup Country Club

Postat den: 2014-06-22 @ 22:57:18 | Träningar | Kommentarer (0)

Igår lämnade vi Katrineholm och åkte en bra bit. Vi anlände till AW vid ungefär 16 igår. Jag och Ellen tog en liten uteritt och red lite lösgörande på banan på kvällskvisten. Så härligt här nere alltså, älskar verkligen underlaget! Det är en helt annan känsla och rida på. Vi släppte ihop Korven och Bob, vilket fungerade toppen så de får gå tillsammans nu hela veckan!
 
Idag vart det en tidig morgon.. hatar att gå upp på morgonen. Hästarna fick gå ute hela dagen medan jag och Jöns låg inne i våran stuga största delen av dagen, hahah. De andra anlände runt 2 så nu har vi träffat lite nytt och trevligt folk, vekrligen super go stämmning.
 
Mitt första ridpass är även avklarat, vilket känndes grymt bra! Jag och Ellen hamnade i samma grupp och vi fick Stefan Sjögren som tränare vilket jag är väldigt nöjd med. Vi red skänkelvikningar, galoppombyten, lite sluta, serpentiner och verkligen jobbade igenom dem. Bob känndes riktigt fin! Stefan ville att jag skulle gå på honom en gång i början och sen kunna vara stilla. Han påpekade även att jag sitter brett med händerna, saker som tränare sagt förut och fortfarande säger men jag jobbar på det varje dag. Imorgon taggar vi lite bommarbete. 
 
 
Bobbisen är trött

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan