Tävlingen Norrköpings fältridklubb LB och LB+

Postat den: 2014-06-07 @ 23:41:00 | Tävlingar | Kommentarer (0)

Var och tävlade med Bobben idag och han var så jäkla fin!! Vann båda klasserna, lycka♥

I LB så känndes det som om vi hade ett bra flyt och llt bara stämmde. Sen i andra klassen så Var det lite hackigt ibörjan men vi rullade igång, det häll regnade även i andra klassen (dock bara på oss sista ryttare, så tycker att vi trotsade regnet rätt bra trotts allt). Fick bara en duglig film på LB så den får ni nöja er med.
 
 
 
När vi kom hem så åkte vi diretk till min farbro och badade i deras pool, då våran inte riktigt är tillräckligt varm än. Vi firade även min farbror på sin namnsdag. Sen bar det vidare för att käka ute med ungdomssektionen. Därefter plockade mamma och pappa upp mig för att åka tillbaka till min farbro där de andra skulle käka middag.
 
Har helt enkelt haft en riktigt bra dag! Imorgon vankas det målning utav hinder, jobbning och plugg... tjoho!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan