tisdag, haha fortsätter på mina tisdags uppdateringar

Postat den: 2014-06-03 @ 08:50:00 | Vardag | Kommentarer (0)

 
Hade en väldigt chill och skön vecka förra veckan. Hade bara en endaste lektion som var ett prov, då jag hade svin ont i magen på onsdagen (vi hade ändå bara två lektioner, så missade inte så mycket vilket känns skönt). I fredags så var vi iväg till sharpman och sen vidare in till Lindköping föratt gå i lite klädbutiker. Fick med mig en massa fint hem, dessumtom så kom det 5 tröjer som jag beställde för ett tag sedan. Så nu känner jag med redo inför sommaren!
 
Med Bob går det riktigt bra. Fick mig ett mördar dressyrpass förra veckan för Karin, så nu har jag massa nytt och jobba på :) Var även på en terrängträning och fick hoppa lite nya hinder. Imorgon laddar jag inför en hoppträning på Tärnö. I helgen vankas det även hopptävling i norrköping. 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan