Bloggen är under bearbetning

Postat den: 2014-03-19 @ 23:29:31 | Vardag | Kommentarer (0)

Håller på och försöker fixa en ny design men det har inte riktigt gått som jag vill och nu ser den inte bra ut men inom en kort framtid har jag listat ut hur jag ska göra hoppas jag! Kanske måste fråga någon om hjälp men aa ni får ta hänsyn.
 
Har inte suttit på Bobs rygg på fyra dagar men idag var det dax igen. Skrittade ut med Elin i kanske 30min för att sedan gå in i ridhuset och trava lite. Red honom på rakt bett idag, vilket gick riktigt bra kändes som om jag fick ett bättre stöd. Ska nog rida med det raka imorgon också.
 
Godnatt :*
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan