Bommar

Postat den: 2014-03-13 @ 23:03:43 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu

Är superduper trött efter massa plugg nu på kvällskvisten. Har matteprov imorgon och fysik på måndag... I helgen blir det ulken kurs på Strömsholm. Vilket resulterar i att min tävling som jag skulle ha åkt på i helgen är avanmäld, tråkigt nog! Menmen tror jag kommer att ha nytta av denna kurs ivarjefall. Juste Jönsson har hand om Bob i helgen då jag måste lägga alla annan tid än kursen (som är i princip HELA helgen) på plugg.

Red över lite bommar idag också. Vi hade tre studs och en snett igenom med galoppbommar där avståndet minskade. Gick bra i slutet i arbete och med studsen. Galoppbommarna fick jag till ytterst få gånger, han har inte riktigt styrkan för att kunna sätta ihop sig så mycket men vi jobbar ju för att bli bättre, right?




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan