De två senaste dagarna

Postat den: 2014-03-21 @ 22:55:33 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu
 
Igår så skrittade jag ut med två andra tjejer i stallet. Vi skrittade runt i skogen så att de fick lyfta lite på sina hovar och så klättrade vi upp och ned för en backe två gånger.
 
Idag så red jag och Ellen markarbete ute på utebana. Har fortsatt med ett rakt bett som jag tycker han går väldigt bra på! Vi hade en fem och en halva och en trav- hoppning som vi sedan la upp till ett räcke på 110 ungefär. Han hoppade riktigt bra och känndes överlag bra! Vi hade två bommar på en liten volt som vi avslutade med och han var jätteduktigt vid den trodde det skulle ha gått sämre, hehe.
 



Några pics från idag

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Oj hindret ser ganska högt ut :P
Har förresten en frågestund om en ny ponny som jag har börjat rida och det vore jättekul om du frågade något. Ställer du 5 frågor eller mer så får du en länk :)
Du hittar den här: http://mirramarika.blogg.se/2014/march/fragestund-om-maggie.html#comment

2014-03-27 @ 09:51:55
URL: http://mirramarika.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan