En tråkig tisdag

Postat den: 2014-03-18 @ 22:51:46 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu

Tänkte bara skriva ett jättetråkigt inlägg om min dag. Jo ni förstår att jag gick i skolan idag, väldigt ovanligt. Körde hem idag istället för direkt till stallet. Jag och min bror bakade banan chokladbollar, som vart riktigt goda! 

Hade kvällen i stallet så jag och mamma tog en sväng ut då för att fixa till Bob. Vi var ute och gick i 30min så vi fick lite motion allihopa. 


Tanken för resterande vecka är:
Onsdag: skritta och kanske trava lite uppsuttet
Torsdag: kanske klättra lite i backar
Fredag: dressyr/uteritt
Lördag: markarbete
Söndag: dressyr 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan