hektisk dag

Postat den: 2014-03-12 @ 00:01:39 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu! Kom just hem, han inte varit hemma sen jag åkte till skolan imorrse. Min dag har gått i ett kan man lungt säga! 
 
Skolan ja den var väl som den alltid är mycket plugg och såvidare. Åkte ner till stan för att köpa en ny fonadtion, en fondation borste, en deoderant och sen lite spontant tog jag även hål i öronen. Har haft hål förut med de var inflammerade hela tiden och läkte aldrig så jag lät de växa ihop men nu sitter det ett par där igen, hihi :)
 
Åkte till lilla Bobben sen och red ett lungt pass på utebanan barbacka, vilket gick lá sisådär. I skritten var han fin men i traven känndes det inte så bra som det brukar (Bertil sa att han kunde kännas lite kantig idag). Sen är det alltid svårare att rida barbacka än i sadel, dock var det inte det på Annie.
 
Kristin fyllde år i dag så vi åt en jättegod middag hos henne och en superduper god efterätt  Hade mysigt hela kvällen och pratade massvis.
 
 
bjuder på en gammal selfie

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan