Produktiv dag!

Postat den: 2014-03-12 @ 23:02:18 | Vardag | Kommentarer (0)

Hallåj, vilken dag det har varit och vad mycket jag har hunnit med!

Dagen startade med en tidig morgon för att hinna med tåget 9.10 till Eskilstuna. Svängde in på max factor och köper koncilier och en liten borste. Gick därefter till tanregleringen de sa att jag skulle behöva ha kvar tandställningen ett år till... När jag skrev under på ett papper att jag bara skulle ha den i 1-1,5år och nästa månda har det gått 1,5år. Känns ju lite halvtaskigt att de bara kan ändra sådär! Hade en timme efter innan tåget skulle gå hem så gick runt på stan och hittade tre tröjor och en kjol.

När jag anlände i Katrienholm så gick jag till synsam och fixade mina raybans då de vart lite snea efter Afrika. Mötte upp Ellen och åt en lunch med henne på Subway. Var gott men hade sån sjuk tandvärk så ver inge roligt att äta. Köpte även en prydnads grej till mamma då jag har haft sönder den, hehe! Vi gick sedan bort för att kolla hur mycket det kostade att göra lösögonfransar och det slutade med att det nu sitter på mig 😍 Gick även och vaxade mina ögonbryn då de såg så taskiga ut!



Så fint det blev!

Åkte ner till stallet vid 4-5 och red lite markarbete på utebanan gick helt ok. Skyndade iväg till jobbet, kom hem 20.20. Nu har jag käkat och pluggat lite! Detta landade även hem i min brevlåda idag så imorgon måste jag ta och skruva upp den!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan