Ulk helg

Postat den: 2014-03-16 @ 20:51:46 | Vardag | Kommentarer (2)

Har haft en super rolig och utmattande helg. Idag så har vi haft mer teori, grupp uppgifter att diskutera, varit med på DUS Södermanlands årsmöte och ÄTIT! Tror jag har gått upp flera kilon på denna helg, men när man sitter ner så mycket så blir man hungrig för att hålla sig vaken (var sjukt trött idag) och de bjöd på nått hela tiden.. hehe!
 
Men har fått med mig många bra saker både för mig och klubben. Ska bli roligt att träffa alla personer igen om två veckor men skönt att vila upp sig lite. Nu är jag så trött och tänkte gå och lägga mig och klockan är bara NIO! Då förstår ni hur trött jag är.
 
Juste, Jönsson har ju tagit hand om Bob i helgen. I lördags red Ida lite dressyr på honom i ridhuset och idag så hade de ridit lite i skogen och sen gått in i paddocken och ridit där (Ellen red idag). De sa att det har gått bra och det tror jag verkligen Bob är ju så snäll!
 
 
bild från årsmötet med DUS Södermanland

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Nelly

Tack så mycket för din kommentar! :)
Väldigt fin blogg och sjukt fin häst, ska titta in här oftare!
Kram :)

2014-03-17 @ 21:00:34
URL: http://nellyjansheden.blogg.se
Postat av: Isabel Håkansson

Hihi ja han är söt! Har en c-ponny också som jag tävlar & tränar. Lillen är bara min gosis som jag borstar & motionerar genom tömkörning och promenader :)

2014-03-17 @ 21:13:29
URL: http://isabelhakansson.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan