Uteritt, filmvisning och jacuzzi

Postat den: 2014-03-15 @ 00:38:01 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu

Idag så slutar vi vid 11.45 men stannade var i skolan i typ två timmar, pluggade på fysik provet som vi har på måndag. Är inte alls taggad kan jag säga! 

Red ut på Bob, vart en barbacke sväng på en 30min i det fina vädret! Han var väldigt pigg och glad över att få komma ut. Hade egentligen inte tänkt att rida utan låta Jönsson ta med honom ut i skogen men när jag kom till stallet så hade Leif (stall drängen) mockat och fixat vattnet åt mig så då hann jag rida plötsligt!

Hade en liten "träning" för en tjej i stallet med sin häst. Som absolut inte ville gå rakriktad, men jag fick sitta upp en stund och jag tror jag fick någorlunda koll på det. Och det gick superbra för henne sen :)

Imorgon bär det av mot Strömsholm tidigt för en helg med ULKEN. Jönsson kommer att ta hand om Bob så slipper jag det på söndag kväll då jag måste jobba.. Hann aldrig med det idag.

Vi var nämligen hos pappas kompis som var med i Afrika som "guide" då han varit där ett ex antal gånger. Han filmade under hela resansgång och har nu satt ihop allt till en film som vi fick se idag. Vi badade även i jacuzzi utomhus under himlen, var skönt men vart lite yrslig efteråt.. Jag dricker för lite och aa det säger väl sig självt men jag har jättesvårt för att få i min massa vätska.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Isabel Håkansson

Åh vilka ludd-ögon! Bästa utsikten om du frågar mig ;)!

2014-03-17 @ 21:09:21
URL: http://isabelhakansson.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan