fredag igen

Postat den: 2014-05-23 @ 23:27:31 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Vart ingen ridning idag utan har hjälpt mamma i princip hela dagen. Handlat morsdags-blommor, lagat mat, bakat osv.  När vi var och handlade blommor så passade jag på och smita in till häst butiken. Hittade ett vitt tävlings schabrak, då jag inte har nått som passar honom.
Så imorgon så tar jag och rider mitt dressyrpass istället, måste ta och gå upp skapligt så jag är klar till 11. Ska prova yttligare en dressyr sadel på tisdag, hoppas denna passar. Saknar verkligen att ha en dressyrsadel, man rider så mycket bättre och måste anväda kroppen på ett helt annat sätt. Annars så är det väl bara att fortsätta leta har ju varit utan en nu i runt 2år. Men när jag hade en så bodde jag i den typ, älskar verklign dressyrsadlar. Trots att jag är en hoppryttare, haha ;)
 
 
finaste Annie♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan