Mysig helg

Postat den: 2014-05-25 @ 23:19:15 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu
 
Har haft en hektiskt med rolig och trevlig helg med fina människor! I Lördags åkte jag till stallet direkt, red lite dressyr ute i svängenhagen vilket Bob uppskattade. Han tycker det är roligare att få galoppera fritt på en äng än att nöta i paddocken. Eftermiddagen spenderades uppe i träden där vi lekte apor. Nej, men pappa har fyllt år så han  fick i present utav oss att åka och klättra höghöjdsbana. Vi var 14pers som åkte iväg. På kvällen komma alla hem till oss och åt middag. Vi spelade fotboll, kubb, sjöng singstar, kollade serie, pratade och bara hade en mysig kväll!
 
Idag så ägnande jag förmiddagen åt att plugga. När mormor kom åkte vi till hööks och stadium tillsammans med mamma. Fick med mig tre par ridbyxor, tre tröjor och ett novabett. Red ett hårdare markarbetes pass i ridhuset. Han hade otroligt mycket energi och bara körde! Testade även novabettet idag vilket kändes bra, han går så mycket bättre på raka bett tycker jag.

 
Fotograf Ida

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan