Senaste ridpassen

Postat den: 2014-05-22 @ 22:38:52 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu!

Igår så red jag ett markarbetes pass i värmen, hade lite linjer som jag rullade på med olika galoppavstånd. Red mest bara skritt och galopp, gjorde mycket fattningar och så vidare. Han känndes fräsch ivarjefall! 👏

Idag var jag och Ida ute i skogen och red. Vart bara en lugn och mysig uteritt! 

Imorgon har jag kursprov i kemi så har änglar många timmar åt kemi plugg denna vecka, vilket inte är ett ämnen jag är så förtjust i.. Men om jag fixar det imorgon så slipper jag kemin sen!


Söta lilla bobisen 💗

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan