Skogslotten debut LA

Postat den: 2014-05-20 @ 09:19:34 | Tävlingar | Kommentarer (1)

I söndags var jag i Skogslotten och gjorde min LA debut. Snällaste Jöns följde med mig och hjälpte till mentalt och med ridningen. För en gångs skull red jag precis som jag skulle och hade en grym känsla!! En bom föll till marken, han var väl kanske inte riktigt beredd eller nått för jag la han helt korrekt. Är så nöjd över debuten som slutade med 4fel men det gör absolut ingenting, för det var lätt våran bästa runda!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: Stina

Superfin runda!!! Bra!! Kämpa på! Nollorna trillar in så småningom :D

2014-05-21 @ 19:28:29
URL: http://stiiinapersson.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan