Tävling Vingåker LB+ debut

Postat den: 2014-05-20 @ 09:06:00 | Vardag | Kommentarer (0)

Förra helgen var jag i Vingåker och tävlade en LB och LB+. Jag hade inte någon super känsla, men det gick la sådär..
 
LB:n gick jag nolla i, hade dock inget flyt i grunden men i omhoppningen så känndes det grymt! Kom två utanför placering.
 
I LB+ så gick det bra till fjärde hindret då jag red innanför ett hinder när jag skulle ha gått utanför, vart ett stilla stående hopp och en bom föll. Det vart en omhoppningsväng och jag vart fett tjurig på mig själv och efter det red jag som en kratta och en till bom föll till marken. Gick i mål med 8fel efter en skit runda.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan