Pluggdag

Postat den: 2014-10-06 @ 19:09:15 | Vardag | Kommentarer (0)

Idag fick det bli en pluggdag, pappa tar Bob. Det gör inget att han tar det lite lungt idag också då han faktiskt var i spökbacken i lördags och kämpade. Även jag fick kämpa, ledde honom upp och nedför samt hela vägen hem 1 timme tog det att gå hem. Har snart skivit klart min engelska uppsats, har länge tyckt att engelska är jobbigt och har haft det super jobbigt verkligen. Senaste inlämmningen fick jag jättebra betyg på (för att vara mig) så nu är jag mera motiverad till att faktiskt lyckas och gå ut med ett lite bättre betyg i engelskan. Snart dax att ta tag i fysiken som jag inet har några förhoppningar på alls ÄR SÅ SVÅRT...
 
en bild sen london förra året

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan