Tisdag

Postat den: 2014-10-14 @ 23:01:12 | Vardag | Kommentarer (0)

Efter skolan fick jag sällskap av en vän hem som jag även släpade med till stallet, hehe. Har lånat ett micklem träns som jag testade rida med idag. Det känndes som om han tog ett bättre stöd men det är svårt att säga om det var bättre eller om det inte märktes så stor skillnad efter så kort tid. Tror jag fick låna det till typ torsdag/fredag, så då har jag några dagar på mig att känna in. Om jag tycker att han går bättre och att det fungerar bra så skriver jag nog upp det på inköpslistan till Stockholm Horse Show. I övrigt så körde jag ett pass tabata på kvällskvisten!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan