Tisdag

Postat den: 2014-10-07 @ 22:58:45 | Vardag | Kommentarer (0)

Hade en otroligt lång dag i skolan som aldrig verkade ta slut, när skolan vart öde så hade vi 2 lektioner kvar #livetpåteknik. Signe följde med mig ner till stallet på moppen. Lennart min hovslagare skulle sko Bobbisen, som nu står med nya fina skor. Jag har börjat träna tabata så det var vad vi sysslade med efter stallet. Är superkul, effektivt och man känner verkligen att det ger något.

Åkte med pappa ner till stallet efter tabatan. Bob har som sagt vilat i två dagar nu så red bara igenom honom i ridhuset, hade hela för mig själv (lyxigt!). Han hade mycket energi och var väldigt mjuk trotts sin vila. Var dock svårt att få honom att hitta lungnet när han bara vill springa på. När jag ridit klart tog vi av alla saker och körde lite frihetsdressyr, han springer efter en som en liten hund sötisen! Så fort man visslar och ropar på honom så kommer han.


bild nere från Vetlanda


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan