Uppdatering om Bob

Postat den: 2014-10-08 @ 11:23:06 | Vardag | Kommentarer (0)

Efter AW i början på sommaren har allt bara gått frammåt med en rasande fart. Han går ordentligt fram för skänkeln och jag har börjat tagit bort spöet lite då och då. Hans bjudning är så enormt mycket bättre, senaste träningen för Karin så var jag tvungen att ridalätt sakta för att han skulle vila lite mera på stegen och inte bara springa på. Förut så satt jag och bankade på honom för att få honom och röra på sig i princip, inte riktigt men ändå ni fattar grejen.
 
Har varit iväg på en hel del tävlingar och det har gått rätt bra måste jag säga. På söndag debuterar vi La+ i Åsebo. Var ju även nere i Velanda, vilket var sjukt kul dock så gick det inte så bra på just tävlingsbanan menmen en erfarenhet rikare åtminstonde. Tror inte att det blir någon mer LB för oss, då han inte alls bjuder på de hindrerna och det blir aldrig någon ordentlig ridning, så nu fokuserar vi på LA. Blir nog några flera tävlingar i år innan vi tar en paus. Har en hel bunt med videoklipp från alla tävlingar och lite träningar som jag kommer att dela med mig av eftersom. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan