ÄT SAGA ÄT

Postat den: 2015-12-08 @ 22:28:12 | Vardag | Kommentarer (0)

När ska jag lära mig att jag måste äta. Idag på tabatan höll jag på att svimma för att jag inte hade ätit tillräckligt. Jag har väldigt lätt för att svimma om jag inte äter tillräcklig. Vart helt vit i ansiktet och kännde mig konstig i kroppen, så fick avbryta träningen för att återhämta mig. Har en gång svimmat när jag cyklade hem själv från stallet samt varit nära flera gånger.
 
Utöver det så har jag varit hos Bobbi och fixat, hade även insläppet i stallet. Måste ta och raka honom innan han åker till Kvicksund på rehab (medan vi är i Thailand). Han börjar bli långhårig igen och om han ska tränas där kan han inte bli svettig för minsta lilla. Resten av dagen har jag ägnat mig åt att plugga till NP i fysik, har snart gått igenom alla kapitlen sen ska jag träna på något gammalt prov tänkte jag.
 
Känner mig så stressad över skolan. Plötsligt så blev det massvis på en gång, har Np i fysik, två historia saker ska in, en svenska uppsats och måste räkna massa matte 4 och 5.. Samt att gymnasiearbetet typ ska vara klart snart och allt detta ska jag hinna med på 2 veckor, huh!
 
 
Jag och Krillan ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan