Klaas träning

Postat den: 2015-12-01 @ 10:09:00 | Träningar | Kommentarer (0)

Hellu, igår gjorde jag min första tripp med Bob utan pappa. Amanda var så snäll och följde med mig! Själva träningen tyckte jag gick jättebra, var en jätterolig och givande träning. Klaas tyckte att Bob hade blivit mer lugn och mer framme för skänkeln med 75% typ. Det jag ska jobba med nu är att få fram halsen ännu mer då måste jag våga gå fram med handen lite samtidigt som jag möter med skänkeln. Självklart ska jag fortsätta med att han ska ta skänkeln bättre. Han sa även i slutet att vi passar väldigt bra ihop och har talang och om jag kan rida i det högre tempot så kommer det inte vara några problem alls sen att tävla de större klasserna. Så roligt att höra det!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan