Livet

Postat den: 2015-12-09 @ 23:14:59 | Vardag | Kommentarer (0)

Mår så sjukt konstigt, känner mig hängig, har ont i huvudet, maten sitter i strupen och jag är stressad. Inte en bra kombo med andra ord! Har jättemycket i skolan och känner att jag inte hinner med allt jag vill göra. På grund utav detta så får Bob mindre motion för att jag helt enkelt inte hinner med. Men det kan han vara värd efter att vi har kämpat så mycket och om bara 1 vecka och 3 dagar åker han på rehab så då behöver han ha energi. Ska försöka få till någon träning för Annette i varje fall (kanske imorgon till och med).

Även bloggen får ta lite stryk eftersom jag inte har något intressant att berätta om.. Eller jag höll på att krocka idag för att det var en bil som gjorde en vänster svängde precis framför mig så var tvungen att tvärnita, det finns idioter till allt! Förhoppningsvis kommer jag hem från Thailand med ny energi och hopp om framtiden. Nu är det bara 12 dagar kvar, sjukt vad tiden bara flyger iväg.  Puss och hej!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan