Lördag-Måndag

Postat den: 2015-12-07 @ 22:58:59 | Vardag | Kommentarer (0)

Här lyser det av frånvaro men helgen har seriöst gått i ett och jag har varit trött.. I lördags så hade jag morgonen i bakfickan sen åkte jag och Kristin till Norrköping där hon köpte julklappar. Jag fick med mig ett serum hem från Biotherm som jag är så spänd på att prova. Sen pluggade jag lite och åt en mysig middag med familjen. På kvällen/natten gick jag ut på Harrys med  Kristin, hennes pojkvän och några fler, trevligttrevligt! Sov i fyra timmar för att sedan gå upp och jobba i stora stallet. Dagen gick inte så bra var massa extra saker så tog tid.. Kom hem vid fyra och proppade i mig mat. Sen åkte jag tillbaka till stallet på kvällen för att ta hand om Bob och fodra hästarna. Så ja, hela helgen gick i ett.

Bob fick vila hela helgen vilket jag tycker han var värd. Idag trodde jag att han skulle vara jättepigg, men det varade bara till ridhuset sen när jag väl satt igång då tappade han det. Så fick kämpa på med framåtbjudningen ordentligt. Efter jag värmt upp honom så red jag lite utan stigbyglar för att själv träna lite på sitsen. Det gick bra, men hade inte riktigt det där tycket och kvickheten som jag ville ha men vissa dagar är sånna. Nu ska jag sova och ladda upp för imorgon då jag har nationella labben i fysik, hoppas verkligen att den går bra måste fixa kursen!


Ridskolan nya söta fjording får stå för bilden!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan