Mysdag med mamma

Postat den: 2015-12-04 @ 23:42:20 | Vardag | Kommentarer (0)

Dagen startade i stallet där jag hade morgonen fixade allt till Bob och åkte till skolan för att gå på historian. Därefter red jag Bob i ridhuset la fram tre bommar med 5 och 8 meter emellan (1 och 2 galoppsprång). Har ridit på ett rakt bett i 3 dagar nu men känner att jag fortfarande inte får något bra stöd, visst han svarar super för skänkeln emn får inge respons i munnen. Så tänkte att jag ska testa ett 2-delat måste bara hitta ett, haha. Han gjorde övningen väldigt bra och i galoppen svarade han jättebra för skänkeln. Traven gick lite mindre bra men fokuset ligger som sagt på galoppen.
 
Åkte till mamma som jobbar i Vingåker när jag var klar med Bobbi. Vi lunchade på bästa thai restaurangen, så gott!! Sen var vi och köpte resväskor för om 17 dagar drar vi till Thailand, ska bli så skönt och roligt! Längtar verkligen efter värmen, hatar att frysa och ha på sig ton av kläder. Jag och mamma hade i varje fall en supermysig eftermiddag! Åh, juste min spooks fleecetröja kom idag är så nöjd den är så fin!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan