Studenfest

Postat den: 2015-12-02 @ 18:13:03 | Vardag | Kommentarer (0)

Joggade Bob i ridhuset över lite bommar som låg framme. Han gick helt okej, kännde att jag inte riktigt fick fram honom för skänkeln så jag fick det stöd jag vill ha i munnen. I galoppen var det dock bättre, hade inte så stora krav på honom då jag inte hade den tiden. Mamma var supersnäll och hjälpte mig med marktjänsten så det gick snabbare. 

Nu ska jag hem och plocka lite på rummet och göra mig redo för kvällen då det är våran första studentfest idag! Hoppas bara jag kommer upp ur sängen imorgon då vi ska till SACO mässan imorgon. Ni får ha det gött!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan