ÄLG!

Postat den: 2015-11-18 @ 22:35:09 | Vardag | Kommentarer (0)

Hellu, haft en otroligt lång dag i skolan som bestått av matte, matte, fysik och produktutveckling. Slutade vid fyra och åkte direkt till stallet då jag hade insläpp. Jag busade med Bobbi i tältet, eftersom det var alldeles för mörkt ute för att traska runt i skogen. Det blir mörkt så fort nu, mörkt när man vaknar och när man kommer hem.. Juste glömde säga att jag stötte på en älg igår när jag var ute i skogen med Bob! Inte ofta man ser en älg men den bara stod där och sprang så fort den fick syn på oss.
 
Nu på kvällen har jag pluggat fysik (har hunnit hela första kapitlet) så nu är det bara 5 kvar, huh. Vi har nationella i fysik den 15 December så det gäller att ligga i nu. Tänkte att jag skulle ta tag i all matte imorgon, eftersom vi läser två kurser nu så blir det massvis med matte. Har gått igenom säkerhetskontrollen inför BE uppkörningen, har min sista körlektion i morgon bitti. 
 
 
Har verkligen inga roliga bilder med bra kvalité att lägga upp här.. :(

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan