Allmänt tråkig dag

Postat den: 2015-11-17 @ 23:07:22 | Vardag | Kommentarer (0)

Idag har det varit en allmänt tråkig dag, har inte hänt något roligt alls. Dagen startade med att jag försov mig till 8.00 börjar 8.30, men hann till skolan ändå. Min matte 5 kurs startade idag, så nu är det bara att ge allt sista studen i skolan. Tänkte egentligen att jag bara skulle ha backtränat med Bob men det vart lite ändringar pga att Annette hjälper mig på torsdag. Red ut en bit och gick upp och ner för en backe 5 gånger tror jag.
 
Bobs plan resten av veckan:
On- skrittas
To- Annette hjälper mig
Fr- lösgörande
Lö- tävling
Sö-skrittas
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan