BE körkort!

Postat den: 2015-11-24 @ 22:33:23 | Vardag | Kommentarer (0)

Idag har allt gått i ett började med ett besök hos folktandvården då jag av misstag råkat slänga min bettskena i sopptunnan, hehe. Så gjorde ett nytt avtryck där innan skolan. Sen gick jag på två lektioner och därefter var det min fjärde och sista uppkörning. Har ju A1, A2 och B men nu kan jag även lägga till BE i min samling! Så skönt att kunna åka själv med Bob och inte vara beroende av pappa hela tiden. Nu ska vi bara montera en dragkrok på V8:an.
 
Efter uppkörningen så var jag och hämtade ut min bettskena så nu måste jag sova med den igen... Gick även på matte 5 lektionen, så otroligt konstig matte om man jämför med vad jag har läst innan. Inget räkna alls utan bara tänka typ. Jag skrittade ut Bob i mörkret i 40min, satt på mig alla kläder jag hittade och en relex väst. Frös bara om kinderna så jag hade lyckats med att klä mig rätt dock såg jag nog ut som en michelingubbe.
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan