Första snön!

Postat den: 2015-11-19 @ 22:16:20 | Vardag | Kommentarer (0)

Har ägnat största delen av kvällen till plugg, känner mig lite duktig faktiskt! Jag måste vara i ett speciellt "mode" för att kunna plugga annars får jag inget gjort. Idag kom första snön det betyder att det bara kommer att bli kallare och halare.. Vet inte om jag är så taggad på det, tur att vi åker till Thailand om 32dagar (nästan en månad kvar bara). Det ska bli så otroligt skönt att komma till värmen! Det enda som jag tycker om med snön är att när det är så pass mycket att man kan rejsa.
 
Annette hjälpte mig med Bob idag och vi fortsatte på våran sits träning, så otroligt nyttigt. Sitsen har blivit bättre, min ben är mer stilla och längre fram, jag sitter rakare i sadeln. I höger varv så ska jag tänka på att trampa ner hälen annars så får jag till det mesta, han har lättare för det varvet vilket gör att jag kan sitta bättre. I vänster varv så ska jag tänka lite extra på att hålla in högerarmen, inte böja mig i sidan och vara stilla med händerna typ. Det är så mycket att hålla koll på.. Men det är bara att nöta på, jag märker ju att det ger resultat. Stundvis så går han faktiskt riktigt bra!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan