Inte igen

Postat den: 2015-11-15 @ 22:44:13 | Vardag | Kommentarer (0)

Vart ska jag börja.. Var sjuk för två veckor sen under en tre veckors period och nu är jag sjuk igen. Hostar som en gam, börjar bli snorig och har feber, bättre kan det inte bli va? Hoppas verkligen att jag orkar rida Bobbi imorgon. Ska åtminstone försöka gå på de två första lektionerna, sen får vi se hur jag mår helt enkelt. Det är så viktigt att jag inte missar matten eller fysiken.
 
Idag var jag och hälsade på lilla Annie, så länge sen jag såg henne. Saknar verkligen min lilla prinsessa så mycket som vi gått igenom tillsammans. Är så sjukt stolt över vad vi uppnådde tillsammans. Jag kunde inte haft en bättre första ponny! 
  
  

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan