Måndag

Postat den: 2015-11-16 @ 21:48:36 | Vardag | Kommentarer (1)

Hellu, är så glad över att jag inte har någon feber men mår fortfarande inte hundra bra. Så ska försöka ta det så lugnt som möjligt, hehe har lite svårt med det. Bobbi red jag i ridhuset en snabbis då ridhuset vart upptaget utav ridlektioner. Det gäller verkligen att passa ihop tiderna med ridhuset eftersom det är så mörkt nu och vi inte har någon belysning på ute banan.
 
Bob gick helt okej, eftersom jag inte är 100% så ger så klart inte han allt. Red mycket övergångar och varierade tempot. Hade inte så stora krav på honom idag. Imorgon ska han skrittas, tror det blir lite backträning. Passar perfekt så jag kan ta det lite lugnare imorgon.
 
 
Saknar att rida med mina fina Jönsson!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag är gärna med i bloggtävlingar
- Elaka kommentarer kan ni hålla för er själva!(har era IP-adresser!)


Postat av: E

Åh bästi!! Miss u <3

2015-11-18 @ 20:50:35
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan